wtorek, 19 listopada 2013

Part 5

Przepraszam że nic nie było przez długi czas. Pisze to już jakiś tydzień, i nie wiem co napisać :/ , jakieś propozycje ? Piszcie w komentarzu ! <3

Przypominam :
Twitter : @dnatalia1999 I @Lovemyjiley
Instagram : @dariabudzynska (daje fback)

___________________________________________________________

P.W Justina :

Otworzyłem oczy i zobaczyłem i szybko je zamknąłem przez rażące mnie słońce zza zasłon. Zasłoniłem je ręką siadając, brzuch bolał ale już mnie nie raziło. Przetarłem oczy i się rozciągnąłem ziewając. Zobaczyłem Crystil, wyglądała zabawnie. Leżała na 2 złożonych, pewnie twardych, krzesłach, z otwartą buzią. To nie było jak w romantycznych filmach, gdzie ludzie wyglądają wspaniale jak śpią. Troche bardziej jak .. jak ... https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBpwflxlzfB9N8vuGaNnsy6i-cPJcyBh_zlfbmBh_wrZ4QmNo0
Tsa .. Trochę bardziej tak.
Za uwarzyłem że zaczyna się ruszać więc szybko się położyłem z powrotem i zamknąłem oczy, udając że śpię. Nie chciałem żeby wiedziała że się na nią gapiłem. Słyszałem jak krzesła się rozsunęły, i jak podchodzi bliżej. Usłyszałem też jak ciągnie za sobą krzesło i nagle zatrzymuje się i siada na nim. Wzdychnęła i wzięła moją rękę w jej.
".. Justin .. boże .." zachichotała  "Nawet nie wiem czemu jestem taka zdenerwowana. Nie będziesz tego nawet pamiętał .. nawet mnie nie słyszysz  bo śpisz ... sama nie wiem" Powiedziała troche zdenerwowana. Ja nadal miałem zamknięte oczy i czekałem na to co chce mi powiedzieć. "Zgaduje że to co najbardziej mnie boli w ... w nas .. czułam się jakbyś mnie zostawił za sobą... Stałeś się sławny i zacząłeś się spotykać z pięknymi i sławnymi dziewczynami ... nienawidze tych wszystkich waszych zdjęć razem i ja ... ja wiem ze już nie ma nas .. czuje jakby one dawały ci więcej niż ja kiedykolwiek mogłam ci dać." Ścisnęła moją rękę. "Mówię to teraz, bo boje się że zrobie z siebie idiotkę jak powiem ci to w twarz i kiedy będziesz mnie słucha--" Przestała mówić jak jej telefon zadzwonił. Wzdychnęła irytująco i wstała.
"Halo?" Powiedziała do słuchawki
" n-nie Clar ... CLARISSA posłuchaj! Jestem z nim w szpitalu ... Nie NIE uprawialiśmy sexu ! .... ....Jak ty to sobie wyobrażasz że człowiek który ma dziurę w brzuchu będzie wgl CHCIAŁ ?! .......... Boże , to że powiedziałam że on nie chce nie znaczy że ja ......... Tsa zdaje se sprawę że wszystko jest w mediach ........ Jego dom jest pewnie jedną wielką ruiną przez te fanki ......... one są popieprzone ........ No wiem ....... UGH, zaraz nie wytrzymam ......... Ta ....... Nudno troche a u ciebie ? ........... to dobrze, ja spałam na złożonych krzesłach ... bardzo wygodne (ironia) .....dlaczego miałabym spać w jego łóżku ..... boże jesteś jakaś psychiczna haha ......... nie wiem, to nie jest coś o czym mogę zadecydować po jednej nocy w szpitalu z moim ex....... Okej ........ tak obiecuje ........ HAHHA tego ci nie obiecam ....... dobra ........ pa ...... też cie kocham ....... papa....." Słyszałem jej palce na ekranie telefonu. Otworzyłem trochę oko żeby zobaczyć co robi. Robiła "sweet focie" , zmieniła kamerę na przednią i poprawiała włosy. Nie da się ukryć że jej się nudzi.
"Witaj milordzie, wyglądasz elegancko jak nigdy!" Powiedziała do kamery robiąc dzióbek.
"Dzięki" odpowiedziałem uśmiechając się. Podskoczyła, upuściła telefon i trochę krzyknęła. Podniosła go  wyłączyła.
"JUSTIN !! Teraz cały ekran jest brudny" Powiedziała chuchając na niego i wycierając bluzką, którą podniosła tak że było widać jej brzuch.
"przepraszam ... więc , wyglądam dziś elegancko ?" zapytałem pozując https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBA-mhEf37aUV-idp7sT4vhDTd1_Tz8y_rwTD3c2KnrlRi2xJZ
"Oh, jak nigdy !" powiedziała machając ręką i uśmiechając cię.
Wzięła krzesło i usiadła ponownie.
"Więc .. o której twój tata po nas przyjedzie ?"
"ummmmm.... " spojrzała na wiadomości "..... około 11:00 ......." zaczęła szukać " ... 10:45" krzyknęła podbiegła do szafki i rzuciła mi moje ubrania "Ubieraj się !"
Powoli wytargałem się z łóżka i ściągnąłem tą głupią sukienkę. Długo się ubierałem bo strasznie bolało za każdym razem jak się ruszałem.  Jak skończyłem usiadłem na łóżku i sprawdziłem telefon.
1 wiadomość od : Selena <3 Wziąłem  głęboki oddech. Wiem że wszyscy myślą ze ja i Selena to szczęśliwa para, ale tak nie jest. Zawsze jak jesteśmy gdzieś na mieście, przytula mnie i jest czuła. A jak jesteśmy w domu sami, jest wredna i traktuje mnie jak ... w sumie jak powietrze. Jej rodzice nam kupili bilety na wakacje razem. W tedy zawsze chce się zemną kochać. Długo już szykuje się zeby z nią zerwać, ale nie chce żeby ludzie jej nienawidzili. Lubie ją, ale nie w ten sposób, jest wspaniałą dziewczyną, ale nie jesteśmy dla siebie stworzeni.
Otworzyłem wiadomość i przeczytałem:
Justin ! kochanie , co się stało ?! Jak się czujesz ?? Martwię się, odpisz ! Kocham cię ! <333 
Kliknąłem w "odpisz" i zacząłem pisać. 
Do : Selena 
Hey, czuje się dobrze. Jestem w drodze do domu, więc zadzwonię jak będę na miejscu. 
Nacisnąłem "Wyśli" i wsunąłem teleon do kieszeni. Crystil wpadła do pokoju.
"Dobrze, ubrałeś się" Wstałem i za nią poszedłem. "Tata czeka z tyłu przez twoje fanki" zaśmiała się.
Pobiegliśmy na tył, nawet jeśli strasznie mnie bolało. Jej tata otworzył drzwi i wsiedliśmy.
"Wszystko okej ?" Spojrzała na mnie pół poważnie pół nie.  "dobra nie ... ja tu jestem najdalej od twoich spraw" Powiedziała sarkastycznie ale wiedziałem że mówiła poważnie. Popatrzyłem na nią, patrzała na kropla deszczu spływające po szybie. Jej oczy błyszczały od słońca. Wyjrzałem przez jej okno i zobaczyłem tęczę. Samochód ruszył, Crystil wyciągnęła swój telefon i zaczęła się nim bawić.  Po chwili położyła telefon na kolanach i zaczęła szukać słuchawek.... nareszcie je wyciągnęła. To jak je rozplątywała .. to był straszny widok. Wzięła głęboki oddech i włożyła je do uszu. Wybrała piosenkę i odcięła się od świata. Było słychać parę nut. Pochyliłem sie bliżej żeby usłyszeć. Słuchała "Story o my life - 1D" Uśmiechnąłem się troche, ale mój uśmiech znikł jak zobaczyłem małą złe w jej oku. Usłyszałem że Zayn śpiewa, po kilku sekundach już nie było tej łzy.
Dlaczego on zawsze jest smutna w te dni?
Wziąłem telefon i weszłem na twittera.  Weszłem na "światowe trendy" żeby zobaczyć co tam było. Na 1 #PrayforJustin - Uśliechnąłem się
Na 2 #TajemniczaDziewczynaJustina - kliknąłem zainteresowany co tam było, zeszyłem na dół. Spojrzałem na Crystal i zobaczyłem że nadal jest jakoś smutna. Kliknęłam na "Tweet" i napisałem " Głowa do góry księżniczko, twoja tiara spada xx"  Wysłałem i usłyszałem że jej telefon wibrował. Powoli odblokowała telefon, weszła na twittera, we mnie i przeczytała. Łokciem oparła się o "szubę" a ręką lekko zasłoniła swój uśmiech po przeczytaniu. Popatrzyła się na mnie a ja na nią, od razu się odwróciła tak samo jak ja.
Najgle zobaczyłem że jakiś Crystil podała dalej tweet jakiejś belieberski ze zdjęciem "Dziecko Seleny" Kliknąłem zdziwiony i szybko spojrzałem na Crystil która dalej się uśmiechała. Spojrzałem na telefon i zobaczyłem zdjęcie Seleny u Ginekologa czy gdzieś tam.
"O mój boże" powiedziałem na głos , sprawiając że wszyscy się na mnie patrzyli.


Mam nadzieje że się wam podobało ! Piszcie co myślicie. + Imiona są typowo Angielskie bo Justin jest z z Kanady itp .. <3 Następny part jak będę mieć pomysł !



 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz